söndag 6 december 2009

Stralande sol!

Nagra dagar pa semestern har varit molniga, men nu har vi haft stralande sol idag, helt otroligt skont. Vi har legat vid poolen hela dagen, badat och solat om vartannat. Lange sen jag hade en sa har avkopplande semester!

Inte blir det varre av att svarmor lagar nastan all mat. Hon VILL gora det, och jag - som ju inte direkt gillar matlagning - sager inte emot.

Forsoker ta disken och sa i stallet.

Nu ar det ca 5 dagar tills vi aker hem, och jag borjar langta lite faktiskt. Inte efter morkret och kylan, men min egen sang, mina vanner, alla vanliga rutiner.

Ifs hinner Lilleman bara ga i skolan 4 dagar innan det ar dags for lov! Naja, det far ga det ocksa!

Jaja, nog for den har gangen! Ha det bra, allihopa!

2 kommentarer:

  1. Det låter som att ni har det riktigt bra där även om du längtar efter egen säng! Vi har nu en vecka kvar innan det är dags för oss att sätta oss på planet och flyga till sydligare nejder. Längtar...

    SvaraRadera
  2. Nej, hit är inget att längta efter. Det är natt och sen... -kommer aldrig solen typ... Ni har det bättre där nere.

    Iofs ÄR ju ens egen säng lite speciellt... :)

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)