fredag 28 augusti 2009

Börjar blogga!

Vi får väl se hur länge orken finns... Men det kliar i mina fingrar om att få berätta om mina dagar och det som händer och ställa knepiga frågor ut i cybervärlden.

Dela gärna med er av adressen, om ni tror att nån kan vara intresserad!

Idag lider jag av muskelinflammation i vänster ben, så jag måste försöka ta det lugnt. Vila och höjdläge, sa doktorn på akuten. Hur lätt är det med två barn?!

Sen ska jag ändå ta mig till en Blocketsäljare och köpa en byrå som vi ska ha i hallen. På den ska vi placera vårt lilla nya akvarium och i alla lådor kan vi sedan gömma höstens och vinterns halsdukar, mössor och vantar. Jag längtar inte efter det, men så är livet här i Norden.

Nu skriker Tösen, bäst jag rusar!

12 kommentarer:

  1. Åh, va glad jag blir att du är tillbaka i cyberspace =)

    gigantisk KRAM till dej!

    SvaraRadera
  2. Å jag med! Välkommen tillbaka!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Sällar mig till dom ovan! :)

    SvaraRadera
  4. Vidarebefordrar ett meddelande:

    Till hjärtat!

    "Andas ut igen...ja oron kom då jag förstod att du var som uppblåst i rymden. Hoppas du mår bra! Riktigt bra!
    Kram
    68an"

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att hitta dig igen! :-)
    Jillsan

    SvaraRadera
  6. Fiffan hälsar oxå att hon är glad att 'se' dig igen!

    Hoppas du förstår hur många vi är som tycker om dig MASSOR!

    Kram igen *L*

    SvaraRadera
  7. *gråter en skvätt* Vad gulliga ni är! *tokkramas massor*

    SvaraRadera
  8. Ny vidarebefordring:

    Vad glad jag blev att se att du iaf finns nånstans på nätet, det är tomt på L utan dej även om vi inte pratade så ofta där!
    Kramar i massor från Annika_H

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)