söndag 30 augusti 2009

Spa på Skepparholmen - inte en dag för tidigt!

Spa. Bara att säga ordet får en att känna välbehag... gissa hur det kändes på plats?! Skepparholmen var målet för vår färd och vad nöjda vi ÄR! Vi har fått fotbehandling, massage, aromabastu och ansiktsbehandling, ätit god mat och druckit goda viner och bara haft det skööööööööööööööönt! Varför har jag väntat så länge att gå på spa, egentligen?

SÅ värt varenda krona.

Utsikten från vårt hotellrum. Haja, bara det här var värt pengarna!

Igår eftermiddag njöt vi av gooood champagne på rummet. Fick bli i vanliga dricksglas, vi orkade inte släpa med oss champagneglasen av kristall...

Det var så vackert runtomkring hotellet, vi tog en promenad i morse och bara njöt av lugnet, doften och ljuden från havet och avsaknaden av stress...


Idag var det också brunch mellan 9.30 - 14.00. Vi kom dit vid 11-tiden och bara satt och njöt av allt underbart som hotellet bjöd på. Mums!

3 kommentarer:

  1. Vad bra att ni är nöjda, då behöver jag inte skämmas för att jag rekommenderade det =)

    Ta hand om er *kram*

    SvaraRadera
  2. vad mysigt! låter som en underbar helg- speciellt fotmassagen (det skulle jag inte tacka nej till).
    vi var på ikea i lördags och söndag var en riktig slackerdag (såna behöver man ibland). ha en skön dag hjärtat! //katja

    SvaraRadera
  3. Kockis: Absolut behöver du inte det, vi är som sagt var grymt nöjda! :-) Ta hand om dig också, vännen! *kram*

    Katja: Det var det! :-) Fotmassage ska jag nog ta nästa gång, håller med dig, det låter jätteskönt. Denna gång var det bara maken som fick det. Ikea låter ju najs, jag älskar Ikea... ;-) Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)