onsdag 23 september 2009

Nån hade skurit sönder ett av mammas bildäck idag!

Vad ÄR det med vissa typer, vad arg jag blir alltså! 2000 spänn åt skogen för morsan, jippiayey liksom! *morr*

Själv är jag smått less på allt, men ändå tillfreds med livet. Förklara den kombinationen, den som kan!?

Skulle snart ha åkt på kryssning med två av mina syrror, men nu har ena fått en praktikplats så hon kan inte åka på en vardag. Typiskt! Fast ifs, det är jättebra att hon fått ett jobb, så vi ska vara glada! Det är ett jobb som passar henne bra också, tror jag! :-)

Nä, nu ska jag smälla i mig en portion av min nya favorit: grekisk yoghurt med honung! Såååååååå gott!!

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN! Har du fixat till bloggen! UNDERBART *L* Idioter finns det allför gott om tyvärr. Kanske vi kan ta en kryssning med kidsen på höstlovet, jag har ju världens bästa stora E som funkar utmärkt som nanny.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Fick till besökskartan, men inte statistiken... :-/

    Fattar inte heller var du och andra hittar så fina bilder?! Enlighten me, please! :-)

    Kryssning skulle vara najs....

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)