torsdag 15 oktober 2009

Jag saknar er, internetvänner!

Bara så att ni vet! Vissa av er har jag ju lite kontakt med via mess, mejl och liknande. Ni finns i mina tankar ofta, ofta.

Idag har jag varit hos tandläkaren och fått ett hål fixat. Jippi. Har ont nu, när bedövningen börjar släppa... ska nog ta mig en tablett.

Kände för en ny tröja till i kväll, så jag passade på när jag hade barnvakt för tandläkartiden, och slank in i en klädbutik i HC... och hittade en ljungfärgad sak. Satt inte helt jätteilla runt min enorma rumpa, så det fick bli den.

Sen en sväng till Apoteket för lite handkräm och tandkräm.

Nu väntar jag bara tills dessa sista timmar ska rinna iväg till jag träffar syrrorna på båtterminalen och vi far iväg på böljan den blå!

Galaxy, here we come!!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, kommer vara värsta puman på båten nu då! ;-)

    Hoppas du får en skön kryssnings-tur :-) med massa god mat och massa roligt "tjöt" med syrrorna.

    *kram*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)