torsdag 1 oktober 2009

"Minne.... jag har tappat mitt minne".... *sjunger*

Gick till affären för att köpa lite mjölk och bröd. Såg en vän vid kassan och när jag betalat mina varor började jag prata med henne. Sen gick jag.

När jag gått ända hem ringde det på min mobil och nämnda vän (som var kvar på affären) ringde mig och frågade om jag glömt mina varor där.

Snabb flukt ner i vagnen. Ojdå, inga varor... :-/

Jag betalade, pratade med vännen och gick, alltså. Glömde varorna jag betalat för ca 1 minut tidigare.

Jag börjar bli allvarligt oroad igen, det här är banne mig inte normalt.

Rädd för att börja må dåligt igen... :-(

3 kommentarer:

  1. Jag kan trösta dig med att du är inte ensam!
    Jag har börjat glömma de mest osannolika saker för det finns bara plats för en sak åt gången i min hjärna.
    Vi behöver nog åka på spa och vila lilla hjärnan, tror du inte :0)

    SvaraRadera
  2. Ja du, jag kan oxå vara enormt disträ ibland, lägga fram saker som jag ska ta med mig nere i hallen, sätter på mig kläderna, går ut och glömmer naturligtvis sakerna jag skulle ta med, så du är absolut inte ensam.

    Men vi är ju samma årskull du och jag, det kanske är åldern ;-)

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att jag inte är ensam om detta iaf... Men trist ÄR det. Och så vansinnigt pinsamt. :-/

    Kram på er!

    PS. Spa vore najs!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)