lördag 31 oktober 2009

Nu har jag ansökt om "kvinnofällan",

dvs vårdnadsbidraget. Med hjälp av den kan jag stanna hemma med Tösabiten tills hon blir tre år. Så SKÖNT!

Igår åkte jag och maken till stan. Vi gick först på Pressbyrån på Centralen, där köpte jag två pärltidningar. Sen gick vi till The Bishops Arms på Vasagatan. Där tog vi oss varsin öl och åt. Jag valde Fish and chips och maken valde en burgare. MUMS!

Sen var vi så trötta att vi bara köpte med oss glass hem och sen satt vi och njöt av kvällen tillsammans med makens bror och hans fru. Tittade på en något udda dokumentär som makens bror hade med sig.

Sen försökte jag titta på nya serien FlashForward, men jag somnade...

Idag har inte varit en bra dag alls, trött som bara den och ont i skallen.

Fast min kära vän M dök förbi en sväng med sina två söta döttrar, det var trevligt! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)