tisdag 6 oktober 2009

Shaun kan rädda vilken eländig dag som helst!


Vaknade och kände mig rätt så eländig, sämre än igår... Bläh!


När Lilleman hade åkt iväg (och han stod faktiskt SJÄLV och väntade på taxin idag, jag stod i fönstret precis ovanför och pratade med honom under de 2 minuter som han fick vänta! Han var så duktig! *stolt*) så hörde jag melodin från Fåret Shaun på Barnkanalen och gick för att se om det var ett avsnitt jag ännu inte sett, och det hade jag faktiskt inte!


Han är ju för skön, alla karaktärer är så sköna, fy vad jag skrattar!


2 kommentarer:

  1. Min man skrattar åt min lyriska kärlek för Fåret Shaun, men igår när jag var mer än lovligt vissen och mina enda stora gapskratt kom när jag tittade på Shaun, då tror jag att han fattade :0)

    SvaraRadera
  2. Visst är han härlig! Jag älskar hans sneda garv! :-D

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)