torsdag 12 november 2009

Hemma igen

I två dagar har vi gjort knappt någonting, skönt faktiskt.

I onsdags var vi på långpromenad, syrran och jag. Tösabiten sov en bra stund i sin vagn, det var väl den friska lantluften... ;-D

Vi var på loppis, och jag fyndade några keramiktavlor till våra väggar och så fick Tösabiten en docka.

Nu är jag hemma och njuter av att vara bland mina egna saker. Borta bra (tack syrran förresten!) men hemma bäst.

Nu längtar jag bara efter nästa resa: Lanzarote!! 2 veckor kvar! (Fast vem räknar... *fniss*)

Och så ska jag boka en kryssning till Helsingfors också! Det blir under julveckan, ca 1 vecka efter att vi kommit hem från Lanzarote. Vi måste dit för att fixa lite bankärenden efter pappa...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)