fredag 6 november 2009

Idag känner jag mig glad och fylld med kraft!

Församlingen har just nu besök av ett par, L och A, som reser runt till flera församlingar, en vecka i taget hos varje och de är helt makalösa på att uppmuntra en och att ge råd och så.

Iaf, igår på mötet så talade L om saker som stod mig nära, om att må dåligt, vara deprimerad. Jag kände mig mycket lugnare efteråt, och att få vara där med alla mina underbara vänner och prata och umgås och skratta, det betyder så otroligt mycket!

Jag sov dåligt i natt men ändå känner jag mig lugn och positiv idag.

Jag är så glad över min tro, den ger mig så mycket!

Idag kommer dessutom en av mina systrar på besök, det ska bli så kul att prata om ditt och datt!

Ha en underbar fredag, alla!!!

3 kommentarer:

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)