tisdag 17 november 2009

Idag ska jag städa!

Japp, ni läste rätt. Min kära mor har numera inte tid att städa hos mig längre, så jag får glatt (???? nåja) städa själv. ;-D

Sen ska jag göra i ordning vårt nya akvarium som jag köpte av en kvinna på Söder igår. Den är så fin, med välvd framruta! :-)

När jag klev in i hennes port, förresten, så stod Lisa Nilsson (sångerskan, ni vet) där och blev plåtad! Fy vad vacker hon är.

Nåja, mot frukosten för att samla krafter till städandet.

Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Hehe, du är lite bortskämd du! Kuopus som man säger! :) Hoppas du har det bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Dvs en kuopus (minsting) är bortskämd... ifall det var oklart hur jag menade, varit uppe sen 04 imorse så lite vimsig får jag vara!

    SvaraRadera
  3. *fniss* Det är vad mina storasyrror säger, jag förstår inte ALLS vad de menar... *visslar oskyldigt*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)