söndag 15 november 2009

Kan man byta ut sin hjärna?!

Eller kan man åtminstone utöka minnet med några tusen gigabyte eller nåt?!

Jag är så glömsk att det är helt otroligt, det börjar banne mig bli riktigt jobbigt! Och inte ammar jag längre heller, VAD ska jag skylla på?!

Jag är på jakt efter ett mindre akvarium för tillfället, jag har fått dille på kampfiskar, de är så vackra! Jag vill ha några såna i ett akvarium, och de mår ju bäst av att vara själva då andra fiskar gärna nafsar på deras vackra fenor.

2 kommentarer:

  1. Men det funkar med t ex neontetror!!!! F har ett 30-litersakvarium där han har en kampfisk, fyra neontetror och så fyra fiskar av någon annan sort. Har glömt vad de heter, men de har schackrutiga stjärtar!

    SvaraRadera
  2. Okej, där ser man. Ska höra på djuraffären vad de säger.

    *kram*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)