torsdag 26 november 2009

Mycket på schemat idag...

Jag måste börja packa, sen ska jag till frisörsalongen och få lite behåring på ansiktet bortplockat med tråd. Sen till Huddinge C för att köpa nån slags fiskfoder som jag kan lägga i akvarierna medan vi är borta. Mamma kommer ju att vara hos oss lite grann, men kan ju inte springa här morgon och kväll för att mata firrarna!

Maken ska växla pengar i kväll efter jobbet.

Sen blir det pizza till middag, orkar INTE stå vid spisen idag.

Får se om jag hinner skriva mer under dagen, annars önskar jag er alla två fina veckor! Själv ska jag NJUTA! :-)

KRAM!

PS. Ni skulle höra Tösabiten när hon sitter i badet! Sjunger "akka dig" (akta dig), dvs "Lilla snigel", favoritsången! Så sööööööööööööööööööööt!

3 kommentarer:

  1. VA!?? Åker ni redan? Har det gått två veckor???

    Hoppas ju ni får två helt fantastiska sköna och lata veckor!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch - blir så jätteavundsjuk... ;-)

    Hoppas SÅ mycket ni får två underbara veckor där nere!

    SvaraRadera
  3. Åh jag hinner ju aldrig in nuförtiden. Ha en underbar semester vännen så hörs vi sen :0)

    Kram!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)