onsdag 30 december 2009

Idag gör jag absolut nästan ingenting!

Så himla skönt att bara gå hemma och "skrota"!

Maken drog iväg på loppisrunda med Tösabiten och sin mamma. Hemma går alltså jag och Lilleman omkring och skrotar. Han har spelat på datorn, tittat på TV, sprungit runt och lekt och jag har suttit vid datorn och spelat.

Nu sneglar jag lite på pärlorna igen, de lockar. Jag måste skicka iväg ett halsband också, kom jag på. Jag är så glömsk, det är helt otroligt! Men iaf, halsbandet måste iväg så att den underbara tjej som väntar på den får den snarast möjligt. Det är hon värd!

Ute är det kallt, närmare -10 grader. Träden blir så otroligt vita och vackra när det är såhär kallt. Det i kombination med snön gör att vintern blir lite lättare att tåla. Fast nu får det gärna bli vår faktiskt. Vintern ÄR överskattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)