tisdag 26 januari 2010

Hemma igen och lite nere...

Tack, syrran, för några härliga dagar hos er! :-) *kram*

Ja, vi är hemma igen och här är allt som vanligt. Stökigt, jag måste städa... Blä.

En syrra är på sjukhuset och är jättedålig... såpass att det inte är helt säkert att hon nånsin kommer hem igen. *orolig*

Jag dippar emellanåt och känner ingen lust med nåt. Vill bara sova, sova, sova... och sover ändå sämre än på länge. Ont i nacken, ont i huvudet, ansträngda ögon och jag kan inte låta bli att oroa mig för ekonomin heller, även om den inte är katastrofal. Blä.

Maken har gått ner 8 kilo med hjälp av soppdieten... jag vill också, men har verkligen ingen lust att äta soppa hela tiden.

Blä.

:-(

5 kommentarer:

  1. Massa kramar ♥

    Gå till Vc så du får hjälp!! Min syrra släpade dit mig för ett par månader sedan, när allt rasade här. Jag har fått hjälp, börjar psykologkontakt idag. Jag är ganska misstänksam av mig ;-), men jag ger det en chans. Ville inte ta upp plats med att tjöta om mig, mest bara berätta.

    Soppdieter, vikt och annat dealar du med när du är stabil vännen :-)

    Många tankar till din syster, familj och er ♥♥

    SvaraRadera
  2. Nej, dipparna är fasiken inge roliga... :(

    *kramar om*

    SvaraRadera
  3. Tack, tjejer!

    Petra: Jag har ätit antidepressiva sedan i april. Ska ta upp min samtalskontakt igen, tror jag däremot...

    Kram! Tack!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)