fredag 1 januari 2010

Jag vill ha en ny dator! *surar*

Jag har hittat ett härligt spel, men min dumma dators grafikkort klarar inte av spelet så bra. Så nu kan jag inte spela! *surar lite till*

Gårdagkvällen gick i lugnets tecken. Svärmor var här och lagade oss en UNDERBAR middag, sen tog vi det bara lugnt. Närmare midnatt blev vi småhungriga igen, då gjorde jag goda mackor med guacamole och räkor på. Det med lite Cinzano Asti till satt skönt i kistan! ;-D

Idag är jag bara trött.... ungarna vaknade 06.30... *gäääääsp*

5 kommentarer:

  1. Här sov barnen till 11.15 resp 11.30 idag!!!! Men så gick de inte och la sig förrän kl fyra i morse heller! *S*

    SvaraRadera
  2. Gott nytt År vännen ♥

    Kram

    SvaraRadera
  3. God Fortsättning från Skåneland ♥

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År!!

    Nu har jag oxå sett Avatar - men i vanlig version - herregud vilken bra film!!!

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År!
    Nu snart rattar jag neråt dina trakter =)

    *kram*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)