onsdag 13 januari 2010

Life´s a bitch

Jag hade ordnat så att maken skulle ta barnen och åka iväg några timmar så att jag fick vara hemma helt själv och kurera mig. Huvudvärken är sprängande och tålamodet på minus.

Vad händer? Skolan ringer och säger att Lilleman är varm och har spytt... Tycker självklart synd om honom och jag har nu bäddat ner honom i soffan framför teven, men NÄR i hela friden ska JAG få vara sjuk utan att behöva ta hand om andra?!

Jag vet, jag gnäller... jag är morsa nu, let´s face it. Men fy vad jag vill vara själv några timmar. Inte mycket begärt, eller??????

1 kommentar:

  1. Det är en av dom sakerna jag aldrig fattade när man inte hade barn. Just det där att man själv aldrig får/kan vara sjuk. Att få ligga i sängen och bara glo på film eller sova... *saknar*


    *kram*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)