fredag 26 februari 2010

Nu har jag såsat färdigt för dagen!

Nu ska jag klä på mig och Tösabiten och vi ska ta bussen - som förhoppningsvis kommer! - till centrum där jag måste in på banken en snabb vända. Sedan ska jag till makens jobb där jag ska lämna Tösabiten. Han ska ta henne och dra ut på loppisrunda med svärmor. Jag orkar inte med nån loppisrunda idag, så vi delar på oss. Jag åker hemåt - en sväng till posten och hämta paket - och ska ta emot Lillemannen när han kommer från skolan, sen ska han och jag spela Wii och XBOX tills vi stupar (eller tills jag tröttnar) och sen kanske jag kan såsa igen.

Eller nä förresten, jag måste upp på min Wii Fit idag ju! Det är riktigt kul, och svettig blir man också! TACK, P!

Kram på er, ha en härlig fredag och helg om vi inte hörs.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade mysigt du och lilla J.
    Synd att det inte finns gilla-knappar i bloggar!

    Jag saknar dig SÅ på fb...jag saknar dig öht!
    Vi MÅSTE ses snart!!

    Kram!!!
    C

    SvaraRadera
  2. Hej, vad gör du på din WiiFit, hur funkar det? (Man måste väl börja röra på sig snart också om man nu ska vinna fläsk-racet...). Kram!

    SvaraRadera
  3. C: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! *tokkramas* Saknar dig som en tok! Vi MÅSTE verkligen ses!

    RP: Man har en bräda, på den kan man göra olika slags övningar. Sen kan man jogga också (utan brädan) och göra massor med olika saker. Ju mer man håller på, desto mer grejer låses upp liksom. :-) Svettig blir man! :-) Kram!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)