fredag 12 mars 2010

Jag är MÄSTARE på att förhala saker...

Jag har flera saker som borde ha fixats för lääääänge sen, men jag bara förhalar och förhalar och förhalar. Jag mår så dåligt över det, men kan ändå inte förmå mig till att ta mig i kragen och bara FIXA det liksom.

Idag har jag iaf tagit tjuren vid hornen och fixat tv[ aaaaaaaaaaah, vad har h'nt min dator har f[tt konstiga bokst'ver!!!!!!

Ih, iaf, jag har fixat 2 saker idag, riktigt viktiga saker och i helgen SKA jag bara fixa ytterligare 2 som jag har taskigt samvete ;ver. OH, det blir ju knepigt att skriva idag.

Hihi, jag m[ste nog ta och f;rs;ka fixa datorn, eller vad tror ni!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Jag är likadan och det gör mig vansinnig. Nu har jag förhalat i veckor 2 tråkiga saker som måste göras på jobbet, katastrof! Jag stressar mig själv genom detta. Vad ska jag göra? Skriva listor och bocka av hjälper dåligt. Slå mig själv?

    SvaraRadera
  2. Är det inte en del av den mänskliga naturen att skjuta upp allt som går och lite till?! ;-) *sa hon som rodnar och känner igen sig*

    SvaraRadera
  3. Jag brukar muta mig själv. En sak till och sen får jag shoppa nåt. En sak till och sen får jag choklad. Haha :0)

    Om du inte löst datorproblemet än så gissar jag att din språkinställning på tangentbordet fått sig en touch. Lille E drog tang.bordet i golvet häromdan o då ändrades det till engelska.
    Hojta om du behöver närmare beskrivning var du löser det. Kram!

    PS Om jag missat att säga det, tusen tack för Lillans paket :0)

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)