onsdag 3 mars 2010

Nu blev det tyst i lägenheten...

Syrran och hennes små (nåja) har åkt iväg, kvar sitter jag och tycker att det blev trist på en gång. Det är härligt att ha nån på besök, även om det känns jobbigt emellanåt sådär när man är många i en liten lägenhet, men det är trevligt och det blir så tyst och tomt när de åker.

Mina små badar just nu och konstigt nog har de inte börjat bråka ännu. *njuter*

Tösabiten har svår hosta och feber sedan i söndags, jobbigt att vara låst hemma nu. Min mamma och svärmor har hjälpt till lite när syrran var här, så att jag kunde åka ut med dem lite iaf. Vi har varit i Skärholmen och shoppat (yeeeeeeehaaaa! *fniss*) och på Ikea - favoritplatsen av favoritplatser. :-)

Nu ska vi bara aktivera oss resten av den här dagen... *suck*

På söndag har jag Tupperwaredemo... eller är värdinna alltså. Nån som vill ha nåt?? Man kan se deras katalog på nätet, kika in om du är intresserad och om du vill beställa nåt så kan jag ta det i samband med demot.

Nu ska jag kolla ungarna, så att de inte dränker sig! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)