fredag 7 maj 2010

Tack underbara Kockis för hjälpen att fixa till min blogg!

Först klagade hon på att jag bloggade för sällan, varpå jag gnällde över att jag har en ny idé för den men ville göra om den men inte orkade... så då erbjöd hon sig att göra det åt mig! :-)

Bloggen kommer från och med nu vara en TACKSAMHETSBLOGG, inga negativa tankar får göra sig besvär här!

Jag behöver positivitet och kärlek och vackra ting i mitt liv, och många härliga vänner! :-)

Idag är jag tacksam för just dem - mina vänner! Ni gör livet lättare att leva när det är motigt. Jag är ibland dålig på att tacka er, men var förvissade om att ni finns i mitt hjärta för alltid!

*kärlek*

2 kommentarer:

  1. Tack för fina ors och VASSEGO' ♥
    Den är lite du *L*

    Jag är tacksam över att ha dig tillbaka i mitt liv.
    Du är en speciell och fin vän!

    *kramar*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)