tisdag 11 maj 2010

Vilken härlig, solig dag!

Jasmine och jag gick ut på gården på förmiddagen, dit kom också några grannmammor med sina små telningar. Där satt vi sen... barnen lekte och vi mammor drack kaffe och pratade lite strunt.

Sååå härligt, solen sken från en näst intill molnfri himmel och om det bara inte blåste så var det riktigt skönt, nästan varmt! :-) Slängde av mig jackan en liten stund också!

Sen iväg för att handla och när jag väl kom hem såg jag att städfén varit här... ;-), så jag slapp det också!! :-) Nu ska jag laga lite mat, vi har bjudit hem en familj från församlingen idag av alla dagar. De ska flytta om några veckor, ner till Öland, och de hade inte många luckor då de kunde komma. Vi ville bjuda hem dem en sista gång innan de flyttar. Sen blir det ju krångligare.

Så, nu mot maten! Flygande Jakob blir det! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)