söndag 11 oktober 2009

Jag är så otroligt himla deppad... :-(

Helgen hos syrran var bra, förutom att Tösabiten sov dåligt, barnen vaknade tidigt och jag var trött och småsur. Men det var härligt att träffa syrran och snacka lite, dricka gott vin, gå på loppis och så...

Nu är jag hemma och depressionen bara väller över mig, är mig övermäktig.

Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvet och inte behöva kika fram på flera dagar.

Men det går ju inte, livet måste gå vidare.

Skit också.

8 kommentarer:

  1. Du får en värmande kram från mig! Har inte så mycket att säga. Är själv sur på gubben av flera olika anledningar och ska ställa mig i bostadskö! Sen får vi se!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen =(

    Kom in till stan och luncha idag!

    *kramar om*

    SvaraRadera
  3. Lilla goa syrran!!! Vad jag känner mig ledsen och långt borta när jag läser hur du mår !! Vill vara där och trösta och krama om dig!
    Tänk på att snart är det torsdag och då ska vi på kryssning och kan glömma allt som gör oss deppade... Karlar tex!
    Du finns i mina tankar hela tiden gumman! Älskar dig!!!!!!!
    Varm hård kram,syrran

    SvaraRadera
  4. Men allra käraste Hjärtat =(
    Här kommer en stor, varm, hård kram ♥

    SvaraRadera
  5. Kärlek från mig hertat!

    SvaraRadera
  6. Tycker så mycket om dig, min vän! Låg själv för ankar i tårar igår men idag är det bättre. Livet leker jojo med en ibland. Jättekram!

    SvaraRadera
  7. Skickar en stor kram och hoppas, hoppas att du känner dig lite bättre.

    *kraaaaaaaam*

    SvaraRadera
  8. Fy fasen för depressioner... Är själv inne i en och det enda som får mig att må bra en dag är om jag kan träna på morgonen. Annars är det verkligen becksvart, o jag kan inte direkt påstå att jag har några övriga problem.


    *kramar om hårt o länge...*

    EN halvgod nyhet finns iaf... :
    http://www.ginza.se/Artist/Artist.aspx?Artist=250982&artNr=317303
    4:e november bruden... *slurp!*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)