måndag 12 oktober 2009

Tack tjejer

Jag har försökt hålla mig upptagen idag.

Lilleman var hemma för han hade en läkartid hos neurologen mitt på förmiddagen. Vi åkte först med Tösabiten till svärmor för hon skulle vara där under tiden. Sen en sväng på banken för att fixa en sak innan vi tog bussen till HS.

Läkarbesöket gick bra, och som alltid i väntrummet hos neurologen ser jag barn som trots allt får mig att tacka för att Lilleman inte är så speciellt sjuk ändå....

Efter det tog vi bussen till Tumba, åt på Donken och sen skulle Lilleman få en present bara-för-att. Han valde en mjuk leksak som jag nominerar till priset för "Världens fulaste leksak"... Hu alltså... nån slags monster från Ben Ten.

Tösabiten fick en leksaksmobiltelefon som lyser och låter. Kul va!

Sen lite mathandlande på Willys och därefter till zoobutiken där vi shoppade lite grejer till akvariet som vi fick av syrran i helgen! :-) Jag älskar mina firrar!

Lämpade av Lilleman och maten mm hemma och for sedan till frissan dit jag desperat hade beställt en tid på morgonen. Så nu är frissan som den ska igen, fast den måste ju färgas också. Får muta morsan med nåt så att hon tar sig tid...

Hämtade Tösabiten, shoppade lite och åkte hem.

God mat och dryck, lite tårta (som Lilleman ville ha bara-för-att) och kaffe senare har jag också orkar fixa med nya akvariet. Återstår att flytta över fiskarna, men det får vänta tills i morgon.

Hur jag mår?

Sådär.

2 kommentarer:

  1. Hej älskade syster!
    Vad skönt att höra att det gick bra hos läkaren med James! Och att du mår "sådär"... bättre än att du är deppad!
    Håll dig sysselsatt så hinner man inte tänka lika mycket på hur man mår.Men kom ihåg att ventilera dina tankar och känslor...så att du får ut dom!
    Längtar till torsdag då vi ses igen!

    Massor av bamsekramar!!!

    SvaraRadera
  2. Sysselsatt är BRA! Ilska kan funka oxå ;-)
    Lunch på Jensens imorgon?

    *kramar om*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)