torsdag 5 november 2009

Ja, se det snöar....

Två plusgrader och snö. Blask alltså.

Jag längtar VERKLIGEN till den 27:e när vi tar flyget till solen och värmen!! Känns så otroligt rätt att åka just nu. Igår kom tax free-katalogen också, nu känns det verkligen som att vi snart ska åka! *jublar av glädje*

Idag ska jag luncha med underbara vännen P, men först måste jag städa lite så jag ids ta in henne här hos oss efter lunchen, jag ska bjuda på kaffe sen!

Så, nu lämnar jag tangentbordet och beger mig mot disken...

2 kommentarer:

  1. Halloj vännen! Vart ska ni åka till solen? Vi ska åka till Egypten en vecka 14-21 december, ska bli jätteskönt att komma bort hela familjen. Jag träffar ju nästan aldrig min sambo... han jobbar jämt och så ränner vi omkring på varsitt håll. Suck.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!! *saknar* Vi ska åka till Lanzarote!
    Hojta till när du kommer ner till storstan, vi får gå på pub och svinga varsin bägare!

    *kram*

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)