onsdag 23 december 2009

Varje år händer det

att vi av nån outgrundlig anledning hamnar i nåt köpcentrum dagen före julafton. Tillsammans med typ femtusenstressadeandra med nåt desperat i blicken. Men det är ju så kul att shoppa, tänker vi, och åker iväg.

Shoppa är kul, att trängas är det INTE.

Nåja, Lilleman fick iaf ett par nya kängor (tack, svärmor!), för hans andra gav honom sånt enormt skoskav så de gick inte att ha längre. Sen svängde jag förbi Huddingkontoret, dit min chef hade lämnat en blomma och en pocketbok till mig. :-) Sen klämde vi oss in i leksaksaffären, där jag skulle köpa nåt litet till grannens två större barn. Jag har som policy att inte bara ge något till en liten nyfödd, utan om barnet har större syskon så ska de också få något litet. Så nu är det fixat, det kan de få efter jul så att det inte blir några missförstånd.

NU ska jag pusta ut några sekunder, sen kommer svärmor och ska passa barnen - jag och maken ska nämligen s "Avatar" på bio - i 3D! :-)

Hej tjo la hopp, ät inte ihjäl er! ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh... Jag vill oxå se "Avatar" - men den går inte i 3D här ute på landsbygden. *s* -Tala om hur den var sen! :)

    Själv har jag gått o blivit sjuk på självaste JULEN!!! -Typiskt. Jaja, har ju varit frisk i princip hela hösten så det är väl iofs väntat o bli sjuk nu.

    Har ni återhämtat er efter resan annars? *s*

    SvaraRadera
  2. Therese: Den var jättebra! Se den, oavsett om du kan se den i 3D eller inte!

    Hoppas du kryar på dig snabbt, trist att vara sjuk ju...

    Jodå, vi har återhämtat oss... tror jag! ;-)

    KRAM!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)