söndag 21 februari 2010

Begravningen blev jättefin...

A höll ett fint tal och fikat gick bra. Vi fick hjälp av systrar från en annan församling, så vi kunde koncentrera oss på att bara vara...

Jag fick veta att ytterligare två bekanta är gravida... underbara nyheter - blandade med sorg. Ena tjejen blev nämligen änka för en dryg månad sedan..................

Vill visa upp alla fina blommor som vi fixat till begravningen. Kära syster Ayshah älskade blommor...

Blomman från mig och min familj + mamma

Blomman från Ayshahs mamma


Blomman från Ayshahs familj

Blomman från Ayshahs halvsyskon R och S


Blomman från Ayshahs helsyskon R och T med familjer



Blomman från min systerdotter A-M med familj

Jag hoppas jag fick alla rätt nu. Men iaf, mycket blommor var det och det var jättefint.
Idag är en ny vacker dag - livet går vidare och jag ska se positivt på saken.

1 kommentar:

  1. Vackra blommor! Ja, när begravningen är över så kan man sörja på ett annat sätt, mera otvunget liksom om du förstår hur jag menar. Kram till dig!

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)