fredag 19 februari 2010

Var på Syfestivalen idag

Det var mest mässa för sybitna, men en liten pärlhörna fanns, och där shoppade jag och en vän loss idag! Ooooooooo en sån härlig dag vi haft! Det fanns massor med fina pärlor och annat material, trevliga shopinnehavare och dessutom prova-på-tillfällen. Jag och S passade på att prova på en lättare slags makraméknytning, vi gjorde varsitt armband. Jag har bild på den men har inte tankat ur mobilen ännu så jag får lägga upp bild senare. Det var iaf jättekul, nu är jag helbiten på att lära mig makramé ordentligt, fy vad läckra smycken man kan göra ju!

Har inte haft inspiration på jättelänge, men nu är den tillbaka!! :-) :-)

Det var SÅ behövligt idag! Tanka lite positivitet inför i morgon då det är begravning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)