måndag 8 februari 2010

Köpte lite nya fiskar idag! :-)

Jag har gett bort några jag tröttnat på, och så har en del dött på sistone... så nu började det se lite tomt ut i ena akvariet. Sagt och gjort, idag åkte jag till centrum och efter att hämtat ut mina nya linser (ny sort som jag ska prova i en månad) så gick jag till djuraffären och köpte 10 nya platyn och så passade jag på att köpa en otroligt vacker kampfiskhane till akvariet i Lillemans rum. Den gamla hanen försvann ju... :-O

Nu ser det roligare ut i akvariet! Passade förresten på att byta ut växterna också, den gamla var av en knepig sort som skräpade ner så hemskt. Nu har jag bättre växter, hoppas jag.

Nu lite tacos (Lillemans önskemål!) och efter det ska jag fortsätta fixa med mitt arbetsbord. Alla pärlorna står inne i Lillemans rum efter målningen, men nu ska de "hem" igen. :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)