lördag 6 februari 2010

Två av fyra IKEA-möbler ihopskruvade!

Bara resten kvar! ;-)

Arbetsrummet blir nog jättefint sen, tror jag. :-) Just nu tar jag en välbehövlig paus från skruvandet.

I morse började jag med att slita bort golvskyddet i arbetsrummet, sen dammsög och ångade maken rent golvet, sen har jag lagt polish på i två lager för att det ska se liiiite finare ut (hur snygga är såna där gamla plastmattor i lägenheter egentligen??).

I kväll är det Melodisfestivalen, det ser jag fram emot. Har bara lyssnat på två bidrag i förväg och de lät ju lovande. Ola lär ju gå vidare iaf...

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Rätt låt gick vidare?

    Jag tyckte Linda Pritchar förtjänade bättre placering. Älskar Salem... :)

    SvaraRadera
  2. Rätt låt gick vidare! :-) Skryter som vanligt med att jag hört honom sjunga när han var barn, hemma hos honom. :-)

    SvaraRadera
  3. Sallis, vem är det du har hört sjunga som barn, Salem eller Ola? Oavsett vem så är det ju jättefränt att ha varit med om nåt sånt! :)

    SvaraRadera

Hej på dig, skriv gärna nåt! :-)